åtvid nu

Nu e ja i Åtvid :P hehe Våren är här och marken är torr och det luktar sommar :) mumms vilken dag.
Har varit ute så länge solen varit uppe. Molle och jag får äntligen vara tillsammans! Längtar efter min kamera som jag ska köpa. Funderar på att ha tema KRAS alltså saker som går sönder tex glas, frukt, sk8boards, mobiler, mm SMASH liksom... och så gillar jag ansikten i närbild, hmm... e jätte sugen på att gläppa o få ut min kreativitet.

Sprang "lite" back intervaller, hehe det var pigga yoie idag så jag körde allt lte extra. Drog ner på kvällen och körde boxning med det gammla boxgänget!
Jag har träningsvärk som få i röven efter alla hopp o grejer vi gjorde i måndags...
På fredag ska jag tillbaks till sthlm med farsan (vi ska fira bobbi hon fyller 20) jag längtar redan tillbaks till sthlm. Det ska bli skönt att komma "hem"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0