jag älskar sommar

som vanligt är mina framtids planer alltid skyhöga och jag ska göra allt o lite till. Det som absolut är bestämmt är att jag Maria och Lisa ska vandra från saltoluokta till kvikkjokk 26 Juni. 73km på fyra dar blir riktigt tufft då en sträcka är 20km... Det ska blir riktigt spännande att se vad fjället har att ge. Sista jag var där bjöd det på nästan minusgrader. hehe undra om det blir lite ångest laddat när man står där mitt på fjället och kan se år bort utan att inte riktigt veta va fan man gör här.. HAHA men jag är skit glad att få göra det med Lisa och Mia o jag tror att detta kommer att göra att vi aldrig kommer glömma varandra :)
Vi kommer hem 2 Juli och då är det bara några dagar kvar till Hultsfreds festivalen som är våran tradition. Ice cube från N.W.A kommer bla dit.

Sedan blir det 5 dagars orientering 19 Juli i småland. någon vecka efter det ska jag Hanna och Amanda samt några fler till det goda landet gottland o softa eller vad vet jag vad som kan hända där ;).
Ja vet visst e det så j.dra segt att inte ha något jobb i sommar. Det hade värkligen behövts! Jag har i allafall sökt allt som går att söka men jag ger mig inte så lätt, kommer ligga på som en iller på alla tänka bara jobb.
Planen är att dra till Nya Zeeland o jobba, i oktober blire Bali o surfing och i nov bär det av till Kenya igen. Sen får vi se om jag mellanlandra i Amsterdam, har alltid gillat Holland, kluvert you know ;)

ha det gutt o gör det du känner för. sho`bre yoie


Kommentarer
Postat av: lena

ohh späckat program ;D men låter kul!

trevlig sommar :)

2009-06-17 @ 20:42:07
Postat av: Stoneriver

Holland är lovely! Softat o det mesta tillåtet...Mer sånt! (been there in the golden seventies...)

2009-06-17 @ 23:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0