slut påre roliga

sista boxnings träningen i Åtvid, nu blire sommar lov o lokalen släcks ner :(
Det blev FYS tävling på den sista träningen villket passade mig perfa så där någon dag efter maraton... Men jag kände mig pigg så det gick väll okej bra. Avslutade det hela med brottnings match något som jag längtat efter :) Har man kört MMA ett tag och har en stora syrra så e man världsvan att kötta järnet. Matchen fick dock avbrytas eftersom två jävligt ättriga tjejer inte kunde ge sig hahah :P
Något säger mig att vi drar ihop gänget o kör fys träning ute i sommar. YOIES FYS/INTERVALLER MOHAHAH

Ikväll skulle det vara fest men den blev inställd suck... var fett laddad hehe! så istället blev det ett extra pass på några snabba km i det friska regnet ;) Har inte köpt student kläder än... o har abslout ingen lust med det heller, finns det något värre än att vara fin?? hey... det får bli att dra med någon till hjälp om det ska funka. suck... alltid samma visa.




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0