lite förkyld

okej idag var jag sliten... känner mig lite förkyld men det ska inte stoppa mig, 5kmx3 upp ner jogg 7km. Det blåste illa mycket vilket e det värsta jag vet. Ska iväg o brottas snart. Ja ni läste rätt brottas inte boxas. Fett kul. Det mjukar upp kroppen och tröttar ut de flesta musklerna. 

Tack vare min nya super klocka som jag fick på studenten har jag fått en träningskompis som e en grymm morot under träningarna. Inte så liten är den heller, på min lilla handled ser det ut som jag har en dator med mig under träningspassen :P

Om allt går enligt planerna så drar jag o tvillingarna iväg till Saltoluokta o vandra snart. Det fattas bara lite planering sen bär det av. Ska bli sjukt nice. En tråkig nyhet är att Laurin hill ställer in sin europa turne o jag hade biljett fan... rent ut sagt .:S!!!
 
Mia o Lisa
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0