j

SHO!
Ja fattar inte vad det är med mig just nu, ja e som en över pigg ekorre som bara vill springa omkring överallt. Det blir aldrig för mycket och hmm... kanske har någon blandat i något i min mat för ja e som en durasell.
Idag blev det hårt intervall pass på bana och i backe o jag kände mig som en blixt hehe :P
Annars har det varit MÅNGA LÅNGA o härliga pass nu under student veckorna. o ja bara älskart :D!!
Gymmet har varit fett dåligt, så dåligt att jag har lite ångest över det. Tänkte börja igen nu när syrran kommer till Åtvid o ska jobba på gymmet under sommaren. Det är gutt att ha någon att kämpa mot och frusta med när man sliter med fys träningen.
Nu blire mer FYS träningen det vill säga. Mina special spänstbanor i lekparkar o det börjar bli dags att stärka på magrutorna och axlarna tycker ja. Vaderna behöver också lite hårdhet hehe det finns alltid något att göra.

Syrran är i Finland och springer orientering nu, (det går skit bra för henne) fick reda på att det var 30grader där 8) VÄRMEN ÄR PÅ VÄG!

Den som trott att jag legat på latsidan dessa två veckor efter matahon, har FEL! Jag var till o med ute o skente dagen efter studenten, vilket betyder att jag e en jävel på att återhämta mig.

Måste bara säga att jag fick MVG! i projektet som personlig tränare :):) YEEE!! fett stolt 8)
Nästa lopp kommer snart att meddelas jag känner för något snart e ju på topp o snart ska jag till fjällen o vandra o lite annat så det måste göras snrt.

Kommentarer
Postat av: M

Får du aldrig ont i benhinnorna?

2009-06-14 @ 19:10:25
Postat av: Anonym

till M:

nae man man ska aldrig säga aldrig, men jag e som en maskin så inte alla klarar denna träning. /lycka till yoie

2009-06-14 @ 20:27:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0