finns det någe dåligt

hej hopp finns det tid att sitta här o knappa på datorn... nej, men jag ska fatta mig kort.
Solen steker mig bajsbrun o efter ett antal timmar löpande så har man fått den färg man fötjänar. BRUN o niceig :P
Nu är det bara två dar kvar tills vi drar till sarek o vandrar,, har hört att det ska vara MYGG exolision där nu... mamma...:S. Packningen består av 13kg. En NY sovsäck, stormkök, fett tjocka tröjan, liggunderlag o massa, massa mat, typ ölkorv höhö :P en välinplastad karta o lite annat gött att ha med sig.
Får jag lust ska jag passa på att ta några backintervaller på fjället o njuta av ljuset o ödemark!

Yoie ler, lever och njuter för fan va det känns bra att vara fri föresten av året :) //Yoie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0