barnvagn hem



I veckan har träningen efter marathon varit super bra. Tempot har legar över genomsnittet och jag har mycket krafter!. Har varit två dar i plugget för att inte göra någonting... det var meningen att vi skulle spela in en låt och ev musikvideo till studenten samt göra en sjukt kul grej med vår mentor. Men pga av dåligt väder fick vi skjuta upp grejen som vi skulle göra med Fredrik (jag vågar inte säga vad det är eftersom det blir en överraskning moahah). Och LG hade glömt fixa med studio så det fick vi också flytta till nästa vecka. Suck... det tar 90min för mig att ta mig in till plugget o så kul är det inte i plugget att jag bara vill hänga där över dan percis, trotts att alla lärare och 3or e på fett bra humör nu :D

Johnbauer har nämligen sjukt schyssta lärare ;)

7 dagar kvar tills studenten o det skulle så klart firas på fredags kvällen hemma hos harrysson. tvillingarna jag, jess o harry dissade resten av klassen o drog ihop ett eget gäng o rockade i maddes lilla men mysiga rum i skägget.
En hård vecka efter ett tufft lopp straffade sig. Fick åka hem tidigt :S Men det var kul så länge det varade.
YOIE vill VARNA alla UNGDOMAR, VUXNA och GAMMLINGAR. alkohol är absolut inget jag rekomenderar. folk blir knäppisar hehe o så mår man skit dagen efter, för de som inte visste...:P



Kommentarer
Postat av: Amanda

HAHA fylllooooooooo... välkommen in i klubben :P

2009-06-07 @ 20:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0