prinsessan var inte där

Vaknade i onsdags morse o var HELT DÖD! lite ont i halsen, ögonen ihop svullna o med en hej o tack för mig känsla.
Det var bara att palla sig upp, dra ut en sväng med Molle innan ja satte mig på tåget till Kalmar där jag skulle möta upp mor o far som surfat runt en vecka i Sverige o befann sig nu inärheten av Kalmar.
Så klart krånglade tåget så att alla passagerare (mest skrikande barn o öl drickande gubbar) fick hoppa på en buss som tog en timme längre att åka.
Resan från Åtvid till Kalmar tog 6 timmar allt som allt.

I Kalmar åke jag med päronen över bron till öland där jag skulle springa 9km till den stora äran av victoria, fast hon var inte där... lite tråkigt.
Det var enligt de jag pratat med "jävligt bra startfält" hmm...
Tankarna var mest så här för mig...
Fetaste träningsvärk
tröttast i hela världen
bakfull
inte tränat på 20dagar
ont i huvudet så det var dunkka dunkka fest där
ja kommer göra bort mig men vad gör det om hundra år...:P

Så klart var Isabella Andesson där o ja hon skulle ju ta det där 20år gammla rekordet o vist gjorde hon det, helt själv spang hon, några hundra meter efter kom jag som en liten iller också helt själv men hade noll chans så klart.

Kände mig bättre på uppvärmningen men eftersom jag inte förväntade mig någon bra prestation så tänkte jag inte så mycket på det.
Start skottet gick o Isabella dorg i väg, bort o försvann. själv hade jag några i ryggen fram till 2km sen tittade nog de på klockan för vips så var de långt borta. Jag tittade nästan aldrig på klockan utan sprang o som vanligt snacka med publik o funkisar, o några high-five till ungarna (de e fan bäst på att hejja). Sprang dessutom lite fel på 40m, funkisarna var väldigt otydliga, eller är det bara jag som vill ha SUPER tydlig info för att fatta i farten?
Mycket publik o perfa väder. sprang in som tvåa efter bella på 31.30. Första tanke, Ofan va hände... shit va gutt! tränar jag lite speed o strechar så tar jag henne om ett halv år (optimistisk e ett fint ord) ;)
 
Ha det gutt o ta inte allt så förbannat allvarligt. Det gör nästan aldrig jag. protest protest livet är en fest!

Det var roots festiival på öland men när jag skulle köpa biljetter så var de SLUT! shit o h.lv.t. :S det får bli Uppsala reggae istället, Kom o joina vettja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0