ung o tallangfull

På damsidan finns en given favorittrio i Isabellah Andersson, Lena Gavelin och Anna Rahm. Anna har dock skadebekymmer och det lutar åt att hon istället blir expertkommentator för TV4.
Anneli Österberg (fd Fransson) och Karin Sennvall kan härigenom blanda sig i medaljdiskussionerna på allvar. Boxartjejen Johanna Bohlin får bli vår outsider. Hon har sprungit Varvet redan ifjol och respektlös är hennes förnamn.


                         Mikael och Johanna - unga och talangfulla

sitter o lyssnar på bra musik, ska till öland imorn o springa av mig lite. Det var 16dagar sedan jag sprang o så har man haft fyra dagar på hultan. Allt talar emot mig. Dessutom har jag varit lite skadad i knäet. HAHA!
Men därför ska det bli intresssant o se hur mycket man tappat.


Vi ses i Malmö för.... Vi ska till Malmö, vi ska till malmööö ;) peace .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0