troll

Knäet segar på, kan fortfarande inte springa o snart har det gått 13dagar oshit!,
Men jag trampar på crossen som en besatt (måste se väldigt sjukt ut) Är man van att springa några timmar om dagen så känns det bara skönt att få frusta på gymmet o svettas som en svamp på crossen. Jag tror dessutom att det kan vara bra att byta löpsteg för ett tag o testa något nytt, kroppen behöver lite ombyte.
Allvarligt så känns det som det var till en fördel (träningsmässigt) Nu MÅSTE jag gym träna o ja vet ju att bara jag kommer igång så e det svin nice det mä.

Men GUD vad jävla gött det ska bli att kuta ut i skogen o lukta på träden o trippa upp för branta backar.
 Älskar ja jag bara ÄLSKAR det!

Till mina vänner som jag kommer vara på hultan med några dagar framöver.
MÖHÖHÖHÖ DET ÄR HULTSFREDS FESTIVAL 2009!!  trollen i oss väcks till liv o det är magi i luften :P




Kommentarer
Postat av: Stoneriver

Du blir nog hel snart yoie! Ta det lugnt. Ung o bra läkkött om man säger så. Njut av hultsfred o ta nya tag sen! Hultsfred 86 o 87 var bra för övrigt.... Drar till Cypern för egen del på fredag. Skorna är med. I fall man får lust...;-)

2009-07-08 @ 23:54:55
Postat av: Anonym

86-87 ja jag var där 20 år senare ;). Hultan är alltid bra även om man har sina dippar ibland. vem vill glassa i cypern när man kan njuta av svensk sommar! höhö. Peace yoie

2009-07-12 @ 20:46:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0