springa

6 dagar har jag inte sprungit på nu... Det är inga problem med knäet, det har bara fått sig en smäll o behöver bara vila lite.  Men som tur är så kan jag träna på cross trainen märkte jag, utan att det gjorde ont! JIPPI!! Svettigt värre äre att trampa 70min på den med olika inslag av intervaller för att slippa titta på klockan hela tiden. Lite styrka med syrran på det också, men mest garv blev det...


I Åtvid var det ÖVERSVÄMNING, 1000 BLIXTRAR och hela himmlen öppnade sig i några timmar. Tur att jag inte var kvar i Torpet då, ska ut dit ikväll med molle. Att vakna i torpet o gå ner till bryggan på morgonen e fett mycket bättre än att sova hemma i mitt stökiga o snor varma rum. 

Undrar ni kanske varför jag inte tävlat sen marathon...? ja med faktiskt, det har inte blivit av. Jag vet inte var jag ska tävla o hur jag ska ta mig dit osv... 
Något som var grymmt surt var att det var Kiruna halvmara i fredags o samma dag var ja ju i norrland!!! AHH o det hade gett mig lite extra i kassan, för det behövs. Den enda bra var Isabella som vann överlägset. hmmm.... 25Juli blir det nog ett lopp iallfall! DÅ JÄVLAR blire att PERSA!! :P

Trevlig afton! //Yoie

Kommentarer
Postat av: Marcs

Vad är det för lopp 25 juli?

2009-07-02 @ 22:17:25
Postat av: Anonym

markus:

Visby halvmara eller baltzar loppet (har srungit det loppet två gånger tidigare o det är jätte fin miljö) O-ringen krockar dock... det e synd //Yoie

2009-07-03 @ 06:26:46
Postat av: Marcus

Jaha, låter intressant!:) Får hoppas det går bra på dessa, kanske under 1:20 på halvmaran?!:)

2009-07-03 @ 22:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0