lår

Fästet i baksida lår ömmar efter baltzarloppet... lite överansträngt. Anders (kiropraktor) knäckte min rygg och satte lite nålar så nu har jag träningsvärk i hela ryggen samt varit as seg hela dagen. Det är skit man får ta när man varit hos en bra kiropraktor...
Får "vila" nu så att jag blir bra till lördag, men det ska nog inte vara några problem...

Läget inför SM är annars väldigt fint. Ser ut som det kommer gå riktigt snabbt:) Så när är det upp till bevis o jag e fett taggad =)

Har tagit kontakt med en löpar klubb i new zealand som gärna tar emot mig när jag drar dit. Ska bli underbart att komma dit, ser väldigt mycket fram emot det.! Ska bara fixa visum så det blir i slutet av sep, efter lidingöloppet som jag åker. 


Kommentarer
Postat av: Stoneriver

New Zeeland...Det var väl där dom spelade in sagan om ringen...?

2009-08-04 @ 22:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0