baltzarloppet

i Världens värsta motvind sprang jag 21km och persade med 1min... Den första milen gick så långsammt som 38.10 o en km låg jag still i 4min fart/km... så jag förstår faktiskt inte hur tiden kunde bli så bra... hade det varit bra förhållanden hade jag kunnat springa på 1.17 i allafall MINST!
Blev dessutom skit nödig så att jag fick bromsa farten ... hhehe shit happens :P
Blev klar etta, o Syrran vann 10km klassen o morsan sprang sin första mil ever på 56min o var omissbart stolt.

Kommentarer
Postat av: P

Grattis till perset,

Du må va den första från sverige jag stöter på som också håller på med löpning och är förälskad i reggae ;) I'm not alone in this country!

Lycka till framöver å hoppas du kommer med på finnkampen.

One love, one heart, equal rights and justice.

2009-07-26 @ 20:19:31
Postat av: Yoie

Sho P

Tack men jag tror att det blir svårt att ta en plats till finnkampen i år, men man vet aldrig... Får se hur det går på lördagens 10 000m lopp.



ONE WORLD ONE PEOPLE ONE LOVE

Power to the people ;) //Yoie

2009-07-27 @ 09:01:14
Postat av: P

Yes I

Det kommer nog gå bra ska du se!

Blir det en vända upp till Uppsala på reggaefestivalen helgen efter?

Kanske vi ses där!

Keep up the good work

2009-07-28 @ 13:49:05
URL: http://www.uppsalareggaefestival.se
Postat av: Yoie

klart det blir URF! Syrran bor där så det bli god komfort dessutom :)

2009-07-28 @ 20:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0