Musungo

tiden gar fort har i Kenya och om en vacka ska vi dra fran Iten :( lite sorgligt det ar verlkligen guld har!
Kanner mig for en gang skull inte som ett benrangel och pa gymmet kan jag mata mig som stark blan Kenyanerna :) YEE vilket jag stolt utnyttjar genom att kora extra tungt och hart dar!!! :P

Sprang Banintervaller i tisdags 4x800m 4x500m 4x300m med 1min-90sek vila. I sverige gor jag detta pass med lillfingret men aldrig har jag varit sa anstrang har uppe pa detta pass, det knackte mig rejalt, dessutom sprang nagra ungar med mig ca 50m o garvade :S hehe men jag bara snalla hana mig inte, sa da satte dom sig snallt och hejade pa istallet :)
Har allt detta pa film eftersom bade Johan och farsan stod o tog tempen :S lite sma psykiskt jobbigt nar man kanner att benen ar som sement klumpar och man flasar i 30 langa sek innan man fatt styr pa lungor och hjarta for att ladda till nasta stracka.
Men som alla andra pass sa kanns det riktigt bra eftera och man njuter vid middagen da det serveras oghali, kalsallad och sega kott bitar i en mumsig buljongsas som man dranker oghalin i.

Idag sprang jag med Ida Hon var mycket starkare an mig och efter 1h20min drog hon jarnet hem medan jag luffsa vidare pa en 2h runda. En rikigt bra runda forutom en 40min lang uppforsbacke och motvind pa vagen hem :S

Det ar bra att springa ihop med nagon, igar korde jag med 4Kenyaner som visade mig runt eftersom jag inte riktigt fattade vart jag var.
Det blev ett eftermiddagspass i gar ocksa 8km med Mao (etta pa terrang EM), Musse, Lisa, Johan och Farsan fast farsan vande efter 2km, innan hade han klagat pa for lagt tempo... vilket straffade sig nar backarna kom. For min del var det ett flumm pass dar musse o mao sprang o skrek how are you till ungarna (annars brukar det vara tvart om, men eftersom bade mao o Musse ar svarta sa e det ingen unge som fragar dem sa det byter tacktik)...:P haha
Trivs grymmt med allt o alla har, rikigt skona kutare.

Man blir lite lack pa alla ungar men jag brukar skramma dem genom att ta till min morkaste rost, gor mig sa stor som mojligt o bara HERE COMES THE MUSUNGO=viting da blir dom skit skraja hahahahahaha :P kanske inte sa schysst men kul som fan!

Loparna har tranar kl 6 10 o 17. varje dag typ... de bor i sma hundlador och ater bara oghali och ibland dricker de mjolk om de har rad... anda springer manga har i varldselit klass...

Forresten har fatt manga komsntare pa att det ar sa kallt o soligt hemme, ville bara saga att det stor mig inte ett skit, jag e mycket hellre har i behaglig varme, tranar, ater , sover o spelar gurkan :)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Förstår att du hellre vil ha värmen i Kenya! :) Jag skulle också hellre vara där. Mys och kel :D

2009-01-08 @ 09:53:16
Postat av: Ulla

hej svejs

Det låter härligt att du mår bra. molle går det bara bra med så du behöver inte vara orolig. Såg "in to the Wild" och då tänkte jag på din far,lasse. Så såg Lasse ut när jag träffade honom och nästan lika galen det var därför som jag föll för honom.

Annars är det bra. Din gamla boxtränare John ska börja köra boxpass hos oss på lörd 10-11,kul

Många nya årskort.

Stor kram till dig och många våta pussar från Mollebolle.

2009-01-08 @ 10:17:23
Postat av: Amanda och Philip K

Skärpning med skrivningen lilla Yoie!

Låter riktigt najsigt. Här har vi sjukt mkt snö och 20 minus! Haha, ne kanske 10. Just nu sitter jag och knullgren och viker lappar på HF. Phille är jätte duktig och kommer bli vår nya städtant!

Hej hopp din jävla snopp!

2009-01-08 @ 10:59:59
Postat av: boxarkollega

Tja Bollan! Det var länge sen jag såg Molle hoppas du är hemma snart. Då ska jag köra sk.... ur dig.... Det finns ingen kenyan i hela världen som är lika stor som mig......

2009-01-11 @ 21:59:55
Postat av: Ken

Fan, kom hem nu Yoie, min syster o jag ligger här o blir lönnfeta o degiga när du inte kör med oss. I helvete att du flyttar till Stockholm förresten, vi behöver dej!!!



Löp lugnt nu i värmen.



Kram kram



2009-01-12 @ 20:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0