0809

tanker tillbaka pa aret 08 som blev ett riktigt spekkat ar o sa klart ar det inte slut pa det roliga :) 09 kommer aga!

Resor jag gjort 08
osterrike gled pa bradan med polarna
Batluffade med syrran
Traningslager i Norge
Finnkampen i Finland
Milano o sprang marathon
Kenya pa traningslager i Iten bland varldslopare

Detta ar har jag vaxt skit mycket ... inte pa bradden dock :P

Jag fyller ut min tid riktigt bra, i sommras sov jag hemma 2natter. Tillbringade de flesta dagarna pa aventyr... Nu nar jag ar myndig kan ingen heller hindra mig och darfor kommer 09 bli GAALET!

Forvantningar 09
flytta till sthlm o jobba
i sommar ska jag aven da jobba
for att sedan nar vintern smyger sig pa dra till caribien (jamica here Icomes)
vem vet nar jag atervander men gor jag det
blir det plugga (?)
Eller sattsa helhjartat pa rasta running!
;)

Blev nyss ranad pa en matato (mobilen, kameran med alla kort pa DIG.... alla kort sedan hultan ar dar) 1000bilder pa allt o alla!! :S  Fuck!! det gar alltsa inte att kontakta mig nu. jag ska onksa mig en systemkamera... 







Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag känner på mig att 2009 kommer blir ditt bästa år någonsin :) puss på re

2009-01-17 @ 18:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0