varmer

Sho alla blekingar!! har i Kenya spinger tiden ivag haha! Idag ska far o jag bege oss tillbaka till Narobi o vidare till masemara o se de big five!
Traffade Lohrna pa passet idag sa vi slot sallskap o det e nte vage dag man far aran att springa med varldens basta lopare!
annars springar man pa varldsmastare varge dag. Man vanjer sig med lugnet, livet har. ingen dator i hela byn bara  eldorett dar jag e nu 40min bil fran Iten. Ingen TV, fa bilar o bara en asfalterad vag (som ar mycket ny eftersom den inte fanns sisst jag var har.

Lite andra nyheter som ar bra att ha koll pa ar att jag flyttar till sthlm nar jag kommer hem.
jag har fatt jobb hos Lisa Blomme som pt+personligtranare. Jag ska trana rika sthlmare som behover hjalp med lopningen :) ska bli riktigt kul. Bor hos SYRRAn i borjan for att sedan hitta en anna jag kan bo hos ett tag.
 Sedan planerar jag ett halvmarathon i mars men var ar annu inte bestammt (tips?).
Igar nar jag lekte med hundarna har sa tankte jag pa molle o jag angtar efter att fa gosa med honom.

Kommer sakna detta, hoppas kunna aka tillbaka snart, alla har e sjukt skona! Tranar varge dag a gym men det ar svart att bygga har. tro inte att jag e brunaste chokladen for nar solen lyser ligger jag i mitt rum o laser ellr dricker te med polarna, soft! Denna gang langtar jag inte hem men jag saknar er alla polare< min mob ar stulen sa jag har syrrans gammla.

KRAM det varmer nar ni komenterar o undrar over mg. JAG unrar over er sa fortsatt beratta :) vi ses ju snart


Kommentarer
Postat av: Amanda

Yo!

Du har lite för höga förväntningar. Du annar inte hur litet jag bor och var skulle molle vara? du får tänka på sånt också..



Men.. Jag har de så jävla bra här uppe i Uppsala. Klassen är så jävla klockren och alla är super shysta. Igår åkte vi iväg till ett ställe som heter Fjällnora där vi hade teambildning, bada isvak och hade lite party på kväll! En skit bra kväll alltså :)



Du skulle älska naturreservatet som jag bor 1 km ifrån. Hur mycket stigar och vägar som helst. Har sprungit lite vilse där, men ja sitter ju här nu så ja hittade hem iaf.



Du får hälsa alla goa o glae människor.

Peace <3

2009-01-15 @ 18:56:09
Postat av: Anonym

Stockholm?

Gör det något om jag har blandade känslor?

Jag vill inte att du ska flytta när jag precis lärt känna dig, men det är klart att du ska ge dig ut och visa Sverige och de där stockholmarna vad du kan!!

Du får inte glömma mig bara... Du måste tänka på mig varje dag, annars... ;)

Har du otur kommer jag våldgästa dig och då måste du ta mig med ut så vi kan skaka rumpa på ngn häftig klubb.

Love!!

2009-01-15 @ 19:20:03
URL: http://christyjohansson.blogspot.com
Postat av: Lisa

Men shit vad skoj med stockholm! :) snälla gör allt för att dra med mig också så inte jag stannar i de här råttboet!

2009-01-17 @ 18:11:23
Postat av: elin

Hej! Såg din blogg face och vart lite nyfiken=) Du verkat ha varit med om de ena och det andra! Hoppas du har det bra i värmen? Vi syns på kullgrens fest! Kramar Elin M

2009-01-21 @ 16:22:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0