Utkast: Idag vankas ...


Jag o Jess på öland 08

Idag vankas det fest... festen som ALLA snakkar om och som alla har laddat dagar för!!! själv e jag inte det minsta taggad vill hellre ligga hemma o glo på film o släcka lampan tidigt men så torr e jag inte så jag ska i allafall låtasas vara skit pepp och hoppa omkring som en galning bland polarna :P haha det brukar funka och man blir glad av det! ska dessutom träffa vännerna som Lina, Lisa och Jess det ska bli skit kul :D

Igår var jag i skolan... det kändes konstigt och fett segt, tur att jag fick läsa på distans sista terminen och flytta upp till sthlm. Jag har verkligen ingenting att hämta i Linköping längre....
Har funderat mycket på hur jag ska bo i stockholm efetrsom elevhemmet i sollentuna vägrar att höra av sig...:( Men så snackade jag med martin och han tyckte vi kunde flytta ihop så skulle det bli lättare och billigare o fett mycket roligare :D Jag bara VA FAN VÄNTAR VI PÅ!!!!  LETA LETA LETA!!!

igår blev en trevlig morron sväng 05.30 innan jag drog till plugget på 12km. resten av dagen var jag fett seg, skolan sög ur mig all energi och dessutom var inte jess där som man kunde slå lite på o retas lite med ;P

Träningen denna vecka
Söndag: distans 3h
Måndag: backintervaller 1min x 10 30sek x 10 10sek x10 eftermiddag: Boxning som gjorde att jag fick fett träningsverk i låren, ryggen, nacken och axlarna
Tisdag: långa intervaller 5km x 3
Onsdag distans 150min eftermiddag: boxning
Torsdag: 9km uppvärmning 3km x 4 ned jogg 3km eftermiddag: boxning
Fredag: morgonjogg 50min
Lördag: morgonjogg 105min spinning 60min och bålövningar
Söndag: något slags distanspass

Passen slet på mig och jag slet mig igenom passen... första veckan efter Kenya blev ingen lugnvecka trotts allt, fast jag hade inte planerat det heller... hade fett träningsverk och har det fortfarande, det märks att man inte tränat boxning på ett tag. Träningen är grymmt bra!

Sitter o lyssnar på blandad reggae, jädrigt soft... undra hur jag ska orka slita mig från mitt transtillstånd nu...??! Ikväll e det röj vare sig jag vill eller inte.

en jobbig sak jag har börjat göra är att räckna alla bokstäver i varje jävla ord, det är som en manisk grej jag måste göra... sjukt stressigt och jobbigt... AAA när ska det sluta har varit så här hela Kenya resan o nu mä....

Ät något gott... typ tomater, salt och ekologisk balsamvinäger mumms :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0