kann ingen sorg for mig Sverige

Eldoret!

Tog 45min att flyga hit till loparnas philgrim! fran Narobi. Kostade 800kr fram o tillbaks.
Motes av bibao Som kalla mig Boy men jag sa inget for jag orkade inte...
Fick en gladje klummp i magen nar jag kande igen mig. Vagarna hade blivit grymmt bra och det berattde Bibao stolt om, men jag kontrade o sa att Sverige minsan var battre hehe :P fast att jag tyckte att det hade blivit stor skillnad.
Tank att det varit Krig har for bara nogot ar sen... svart att fatta...
Ut pa landsbyggden far det av och val i Iten traffde jag forset Peter (Lohrnas man) och sen Lohrna och bada kande igen mig fran forra gangen och det ar det som ar sa skont med dem for det ar sa schyssta mot sina gaster och glommer dem sent!
Alla som ar pa campet ar grymmt Schyssta och dessutom har de skaffat en stor pool som ar sval o skon. Sa det forsa jag gjorde var att bada!

Nu har Johan w ocksa kommit hir sa vi ar 6svenskar. Alla ar underbara och jag trivs enormt! :P
Lisa B var sjuk sa hon hade inte kunnat trana, hon mar battre idag...
Igar var vi pa utflykt till nagra varma kallor, det tog 4h dit pa en sjukt kurvig vag. och sa stannade vi tusen ganger for att ta kort pa alla djur och utsickter, for utsikterna har ar oslagbara!!!!!!!!!!!! :D
vid de varma kallorna kokade vi agg och lekte! :P Musse o Mo (en brittisk lopare) ar galna po ett gutt satt :P
Pa kvallen korde vi kort (gurkan) och jag vann alla ganger sa nu bugar alla i campet infor mig! HEHE :P


Nu ska jag beratta om mina traningar
Lordag. 1h 45min lopning jag sprang lite fel och det blev lite langre en tankt, eftermiddag. sprang til banan med hanna och Ida och korde lite intervall och lopteknik. sprang rakt pa en 3arig unge (kunde inte stanna i min grymma fart) och ungen bara skente ut pa banan for att klatcha, sa jag gjorde en grymm hockey takkling och ungen flog och skrapade i hela ansiktet i gruset o borjade bloda och as vrala :S shit!!!
lopar banan ar den vackraste som finns, det finns tilloch med gammla (uraldriga) laktare och utsickten ar sjuk man ser sa langt ogat nar... och kossorna betar till i den !

Sondag. Distans po morgonen sen drog vi till varma kallorna
Mandag. 2h distans blir lite styrka ikvall men kenyanerna och sa kommer farsan i kvall me.

Sitter vis en gammal dator som hanger sig ibland och min rygg ar helt krumt pga fel hojd po stolen.
ska kpa lite frukt inna jag drar tillbaks till Iten.

Foresten jag har inte berattat om alla GRYMMA JAVLA LOPARE som finns overallt har!!! DET ar inte NORMALT, jag kanner mig som en pinsamm vit turist som lullar omkring pa vagarna, o sa kommer en hord galoperande kenyaner o skuttar upp for de 15min langa bakkarna :S HAHA men snart da javlar ska jag skena med Lohrna for det har vi bestammt (Lohrna ar varldens basta lopare)

ujujuj hoppas jag inte glommt allt for mycket, har varit borta en vecka nu o jag har 10 dagar kvar i Iten.

Kram o Gott nytt ar till alla i Sverige, men just nu langtar jag inte hem ett dugg, bara lite till Molle men vi har faktiskt 7st hundvalpar po campet som e sAAAA SOTAAA!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Låter najs och jag är AVIS! Fan.. vi har -15 grader här hemma och man kan knappt gå ut. HAr dessutom varit sjuk hela veckan (på grund av oscar jävel!) så har inte kunna träna. Bajs! Mamma, reaktion på vantarna var "dom är förstora".. men hon använder dom ändå. Alllt är bra hemma och snart flyttar jag. Pirrigt. Ha de gutt min kära lilla syster

2009-01-05 @ 13:15:36
Postat av: Lisa

Shit vad du springer och har dej :) Spring inte vilse bara min lilla gullegris! nöff

2009-01-05 @ 15:23:14
Postat av: ulla

Hallo! Nu skulle du vara hemma -16 grader strålande solsken och molle bara myser i snön.Enda nackdelen att det går åt en himla massa pellets och jag måste sota pannan oftare. är oroligöver att det inte kommer att räcka. När vi var hos Sofieo Johan i Liljeholme såg vi en berguv som satt på ett av husen. det var en kille som hade en tubkikare verkligen mäktigt. ikväll ska jag se in to the Wild.

Härligt att du verkar ha det bra. var rädd om dig kram mamma

2009-01-05 @ 17:59:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0