städa

jobbig dag...
sprang elljusspåret (4,7km) x 3 vilade 2min, hade fett träningsverk efter boxningen i måndags så benen känndes tunga, annars var det lätt att springa i sverige.

Jag o Filip har städat lägenheten nu 3-4 h tog det men nu är det äntligen klart efter att ha legat på golvet och letat efter fett klumpar som smetat sig fast lite överallt i lägenheten... ett jävla evighetns jobb :S

kom hem nyss, träffade kullgren i stan efteråt när jag o norda drog runt rför att vänta på hans farsa som skulle med hem till åtvid. Men jag hängde på kullgren hem istället men det toog typ lika lång tid eftersom vi skulle hämta hans tjej o käka på mcdonalds innan... men det var trevligt att träffa honom o morsan :D

suck nu e jag trött kanske ska till sthlm i morrn, farsan har nämligen fått sålt sitt filmande till svt sporten om musse så han e på väldigt bra humör :)
 förlåt lisa om jag inte har hunnit höra av mig... men jag har fett mycket nu shit!!! vi ses snart :) KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0