yoie still strong

hej hopp!
har varit och tränat boxning idag i uppsala! det var riktigt skönt att få sparra av sig lite men det är långt ifrån så roligt som det är på tobbes träningar hemma i Åtvid! Efter Tobbes träningar vill man bara gå hem och sova och vakna med smärta i hela kroppen :) det är underbart!

Annars har jag tränat långa intervallen eller fartlek eller vad man ska kalla det.
40min uppvärmning sedan 10min 9min 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1minuter intervaller vila först 2min sedan sista 5 vilar jag 1minut. sedan joggade jag 15min hem. Det var strålande sol och 9minus grader :) riktigt mysigt!

Sedan satt jag Amanda och Theres på biblan, och medan de försökte plugga satt jag o kolla upp lite saker på nätet och skrev en CV för att söka fler jobb. Har ev jobb på runnersstore eftersom Lisa kan hjälpa mig med det.
Amanda och jag gjorde Lax, klyftpotatis och grönsaker i ugn när vi kom hem mumms det var riktigt gott men nu e jag fett dålig i magen och amanda e fan värst shit vilken jävla låga hon är nu. :S
imorgon ska jag åka till sollentuna och kolla in elevhemmet, flyttar antagligen dit i helgen, hoppas viktor vill hjälpa mig med skjuts för jag har en fett jobbig väska.

igår var jag o amanda på feel good men det var fett mycket folk där så vi fick köa till viktierna SEGGGGT!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Shit vilket liv du lever! Du är grym! :)

2009-02-05 @ 21:34:43
Postat av: pegman

ska du inte lägga ner boxningen och satsa helhjärtat på löpning?

2009-02-07 @ 12:43:10
Postat av: yoie

pegman... det går inte att bara sluta med boxning när det har varit en stor del av ens liv i 11år. Dessutom finns det ingen bättre träning! passar perfekt när man behöver explosiv och svettig träning!

2009-02-07 @ 16:44:02
Postat av: Stoneriver

Verkar ju funka bra för dig att kombinera dessa två grenar! Kör hårt bara!!

2009-02-09 @ 11:46:21
Postat av: yoie

Stenbäck. självklart går det bra att kombinera två sporter-. Fattar inte varför alla e så neggativa om det. Men du harvar runt i kolmårdensskogarna fortfarande? det var ett tag sen jag var där... det är pass som tar :)

2009-02-09 @ 14:20:10
URL: http://yoieblogg.se
Postat av: Stoneriver

Harvar runt där emellanåt ja..:-) Men lyfter även lite skrot o simmar ibland... Har dock inte vågat på att testa boxning än.. Boxout finns det visst nåt som heter. Då riskerar man väl inte att bli knockad i alla fall..;-) Ha det toppen i fjollträsk!

2009-02-10 @ 14:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0