Uppsala

Sitter hemma hos syrran i Uppsala :) här e super mysigt och jag vill inte till Åtvid:P
Fick ett telefon samtal av rektorn på rudbecks gymnasiet och de ville gärna att jag skulle bo där, om det finns plats vill säga... så imorrn kommer de att ringa o ge besked! hoppas hoppas hoppas det finns ett rum till mig. Annars har jag en inneboende lägenhet i city på G... men det känns lite olustigt att bo ihop med någon man inte känner...

imorgon ska jag försöka få tag på Blommé och kanske träffa henne för att höra mer om jobb, och så ska jag skriva 1000 cv till andra jobb i sthlm.

sorry att jag dissade festen på kulturhuset men jag fattar... var fett otaggad och aaa jag kände inte för det så jag släckte lampan tidigt och drog upp tidigt för att SPRINGA! som den nörd jag är :) men jag e stolt över mig själv och jag faller aldrig för grupptryck! :P

Allt e på topp! bara detta projekt inte blir en flopp, men än så länge känns det såååå rätt!


föresten måste skaffa skor gav bort mina löpar dojjor till Kenyaner och har själv inga kvar PANIK!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0