Lidingöloppet

shoi!
Gårdagen började med en pasta frukost kl 8:00 för att ladda inför Lidingöspåret. Var dock inte utvilad efter en kort sömn :(
Men kl 9.00 knacka morsan på dörren och jag var tvungen att skynda mig att packa ihop min tränings grejer.
Proppmätt och trött bar det av till Lidingö i vår fräsch BMW hehe ;)!
Som tur var blev det några omvägar innan vi kom fram till Bosön (så jag kunde smälta maten) där jag tänkte duscha o äta efter passet. 11.00 stack jag i väg på de isiga spåret lite halv seg men jädrigt inspererad. Jag har goda minnen från den här slingan så det var inte svårt att få till ett glädjeskutt i backarna. Allt som allt gick det ganska sakta men för en gång skull han jag se lite hur miljön runt omking var. Utan att stirra sig blind på ryggar framförsig. 
Vackert väder men allt för mycket kläder på mig och jag fegade ner för backarna för att inte riskera något. Trött var jag i allafall när jag kom fram och satte mig i bastun över 45min :) GUTT! 

Jag käkade inte på Bosön eller hos mormor (eftersom dom inte var hemma) utan drog in till Stan och käkade nudlar med STARK STARK bläckfisk wok :P Mumms, sket i om jag åt själv. Då kan man äta som man vill hehe (har aldrig varit känd över mitt bordskick).

Åkte dirket till syrran i Uppsala och såg på Bio. the wrestler :) grymmt tragisk film men jävligt bra. Så klart var det syrran som valde (det handlar om en fribrottare). alltså Mycket muskler och stora snubbar i tajts :P Min syrra är faktiskt stark och biffar en hel del på gym. :) 

Är kvar i Uppsala idag och har bara segat hela moronen :) ska dra o köra boxfys i kväll.

Roliga saker som har hänt idag!
O 100% säkert NU BÄR DET AV TILL MORA 9mil ÖPPETSPÅR på måndag
O Flygbiljetterna bokade till Italien åker 7mars o är hemma 9mars
O Jag ska på anställningsintervjuv på Runnersstore på Onsdag

O Jag har kanske alltså tre jobb :D
O i veckan ska jag träna min första egena kund!

   YEEE BROTTNING!

 
 
 


Kommentarer
Postat av: agnes

Fan va gutt att det går så bra :)

2009-02-16 @ 13:04:51
Postat av: Anonym

Agge

Jaoo! :D Vi kanske inte kan ses i helgen.. eller en stund, jag ska jobba på löradg men vi kanske kan ses senare på lördag. På söndag drar jag till Mora :) Men Hoppas det blir snart :)

HA DET BÄST!

2009-02-16 @ 14:19:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0