öppet spår


Öppet spår gick galant, förutom att jag hade noll glid och fick kämpa hela vägen från Sälen till Mora utan att få något gratis.. tack för god uthålighet! fick valla om två gånger men det hjälpte inte... men men fick lite ont i axlar men annars vare gutt!

Att gå upp klockan 4.00 efter en dålig sömn och sedan starta klockan 7.00 för att åka nio mil var lite segt,.. fick trotts allt stå still de första 3-5km. 3km tog 40min. så i början gick det väldigt sakta.
De sista två milen körde man i trans men det var inte jobbigare än marathon. Men fan va kul det var riktigt härligt, det blev solsken efter ett tag och bara drygt över 3000i spåret. tog 7h 24min och för far tog det 6h 17min så vi är nöjda och jag gör helt klart om det här :)

ska jobba snart, på burger king. ska jobba hela veckan , så ska jag träffa syrran i helgen.
blev orolig över henne ett tag, när hon ringde o mådde bajs, tänkte på vilken stor plats hon har i mitt liv och hur mycket jag skulle tappa om hon försvan... det var inte kul att tänka på det.
Hon är ju min bästa vän och min enda syster.



Kommentarer
Postat av: Stoneriver

Gratulations till ett väl genomfört vasalopp! Blir det klassikern nu? Springa kan du ju definitivt. Simma o cykla lite går väl det med? Inte värre än ett boxpass kanske...?

2009-02-24 @ 22:35:33
Postat av: Amandis

Nu blev jag rörd min fina lilla syster.

Jag älskar dig med <3

Lycka till i helgen (Italien) KÖR FÖR FAAAAN!!

2009-03-04 @ 18:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0