UNDERBART

 jag på marathon sommaren 08, till vänster med blå T-shirt

har fixat boende på elevhemmet i sollentuna nu :) så himmla BRA!! det är ett litet möblerat rum som jag ligger i en korriror där det bor fyra andra killar. En japan, en löpare och en kille som också är löpare men som inte går på skolan. Vi fyra delar dusch, toa kök och tvättmaskin. om man vill kan man beställa käk o frulle. Elevhemmet har också ett gym med boxningssäck och allt jag behöver. Det finns också bastu och friinternet i hela huset. Totalt är det tre våningar med tre korridorer på varje våning och i varje våning bor det frya pers.  :) UNDERBART!! ska fira ikväll
Annars har jag snackat med blomm´e och jag ska vara med henne på torsdag och se hur hon jobbar sen får jag en kund som jag får träna själv! det ska blir skit kul, på  torsdag ska jag med henne på jobbet för att se hur hon jobbar. 
UNDERBART


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0