hem i sollentuna

Nu ska jag till Åtvid :( segt, måste iallafall packa ihop mina prylar o hälsa på min lejonunge.
Kommer tillbaks på torsdag o då ska jag träffa martin och sthlms släkten  :).
Längtar efter att börja jobba nu men jag har inte fått 100% besked från alla.

Hoppas kunna få tävla snart, kanske blir på något varmare ställe hoppas jag. Annars e det svårt att springa nu eftersom det är halt som attan. Annars har Sollentuna väldigt många fina ställen att springa på och efter att ha sprungit vilse här några timmar så kan jag stället ganska bra :P

Sollentuna kan se ganska trist ut om man åker förbi här. men saken är att det finns jävligt många fina o stora naturområden här, med nära till vatten, parker, köpcentrums, tågstation och skidbackar. Dessutom tar det 15min till centralstationen. så de e gutt.

Stockholm känns helt j.vla rätt nu, får se hur länge jag stannar här, men en sak är säker... jag stannar trotts allt inte här länge.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0