heja yoie


På Åtvids ungföretags mässa stod företagarna Maggan, Elin, Lisa och Lina och sålde sina pytte små gulliga damsugare som skakar behagligt i handen när man suger upp dam på små områden. De såg riktigt proffsigt ut när alla hade lika dana kläder och upplägget var as snyggt ;) (föresten lägg märket till att jag INTE skriver Lisas namn först denna gång) hehe (ett internt skämt). Fick dock en jobbig flash back av att vara tillbaks i bruksorten... barma mig att aldrig återvända igen!

Den första jag mötte vid dörren var Molle fjoll :D Överlykliga låg vi o busa på golvet :) Sedan stack vi ut o sprang och båda han och jag var pigga och spenstiga! Jag kände mig i kanon form och bestämde mig för att avsluta med lite intervaller på elljusspåret. Totalt blev det 10-12km i högfart i samhället, sedan 4varv på lilla elljusspåret ca 1-2km med 1minut vila mellan varven. Sedan träffade jag två pinkande snubbar vid spåret... vilket visade sig vara kullgren och lukke :) hängde på dem det sista varvet på lilla för att sedan springa hem och börja packa allt som ska med till sthlm.

heja johanna heja johanna heja johanna :D hahahahhaa (Adams nya egengjorda sång, passar i alla lägen även när det är landskamp på tv o zlatan gör mål ;) )

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra tränat i dag med ser jag! Gillar verkligen inställningen. Keep up the good work!!

2009-02-11 @ 22:11:44
Postat av: Stoneriver

Inspirerande att läsa hur mycket du tränar. Inställningen är det verkligen inget fel på!

Keep on running! (and boxing..)

2009-02-12 @ 11:43:27
Postat av: yoie

Tack jag ska tänka på det ;)

2009-02-12 @ 20:48:23
URL: http://yoieblogg.se
Postat av: Lisa

Haha men attans jag fick inta en tredje plats bland namnen de här gången :) härligt att du gillade vår monter

2009-02-14 @ 17:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0