första natten på elevhemmet

sov min första natt på elevhemmet och träffade de andra i korridoren. Riktigt sköna killar som sjunger i duschen och älskar Liaila i Lets dance :P hehe!

Var tvungen att handla lite till lyan eftersom jag varken hade lakan eller handuk med mig. Det blev en av tung väska fylld med mat + en kasse som var lika tung. Därefter var jag på jysk och handlade lakan + lita annat för bara 5kr eftersom det var super REA där :) yee det gillar vi.
Saken var bara den att jag handlade sjukt mycket och påsen jag fick vara större än tomten säck. Det var snor halt ute och så ringde mobilen och då kollade jag inte var jag gick och rammlade rakt i en snödriva... tre snubbar ropade om det var okej med mig, men jag var så inne i mobilen att jag bara satt kvar på marken och skrev klart medelandet utan att ens tänka på att jag snubblat mitt på stora parkeringen.

Appropå det så ska jag alltid hamna i olyckor o på sjuka platser. Idag sprang jag vilse 4-5 gånger. Jag sprang runt runt och runt. sedan skulle jag till victor och när jag gick dit åkte en fet buss förbi och skvätte upp ett ton med vatten på mig så att jag blev DY BLÖT!! Höll på att frysa ijhäl....

Ikväll blir det fest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0