favopasset

Gick och funderade på vad mitt Favorit tränings pass var eftersom det har efterfrågats  :P

svårt att välja... Men inget går upp emot Tobbes hårda fys pass i boxningshallen :) kan typ se ut så här...
uppvärmning
springa runt och göra lite uppvärmningsövningar. typ... armhävningar, upphopp, spurter, spänsthopp, grodhopp, skottkärran omassa mera i ca 20min. efter det är man rejält varm och skakig i benen.
Sedan är det parövningar
stående brottning, hoppabock, rygg mot rygg med benböj, dra den andra till den andra sidan, armhävnings fajt, kroppssparring o bara KÖTTA! o massa mera sjuka övningar som tobbe kan komma på... (det kan vara allt möjligt)
Vilan är kort och ingen får dricka fören tobbe säger till (vilket han sällan gör). Dessutom görs ev upphopp eller armhävningar under vilan.
Psykövningar
hålla ut armarna tills man darrar och står och trampar medan tobbe trycker ner armarna som man ska pressa upp, 90grader mot väggen tills man inte orkar mer, nacke till huden känns som det ska tryckas ner och försvinna från ansiktet.
Avslutar
med intervaller ex idioten efter idioten 


Kommentarer
Postat av: Anonym

KÖTTA!!!!!!

Låter som de träningspass du hade med mig din lilla rackare!

fast att jag var liten och klen dock :D

Kram Christy

2009-02-21 @ 19:17:41
Postat av: Stoneriver

Din beskrivning av detta pass får en att vilja testa ett boxpass! Håller väl själv dom Lååånga sega löpppasen i skogen som dom värsta men så är det kanske inte? Vanliga löpintervaller kanske heller inte knäcker ett boxpass?? Träna på hur som helst, o se till att du är skadefri Youie! Följer din karriär med stor nyfikenhet...

2009-02-21 @ 22:11:21
Postat av: Hampe...

haha, det där har jag varit med om! :P

Fast när jag var med så fick vi sparra med honom, känns som om han har två släggor i handskarna...

2009-02-23 @ 18:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0