FAN!

e helt slut... skulle vilja sova hela dagen men det är så fiint väder att jg känner mig tvingad att gå ut. Men man brukar bli piggare med lite frisk luft.
Igår efter 5h pluggande direkt efter BurgerKing jobbet så låste jag ut mig från mitt rum på elevhemmet. Alla som hade reserv nycklar var borta och jag fick sova på soffan.
Det var iskallt och jag fick sätta på mig jacka o sockar för att inte frysa. Elevhemmet är grymmt kallt. Sov inte ett skit inatt... vknade av allt ljus som inte gick att släcka och av att jag frös och kände ångest. Personerna som hr reservnycklar e inte tillbaka förän på MÅNDAG!!!!! Shit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jg är helt slut och orkar inte ens ta tag i saken... sitter och skriver på elevhemmets dator just nu. behöver nya kläder och mina löpar/boxnings tränings kläder samt mina jobbar kläder!!!!
FAN!

klockan 12 ska jag träffa syrran och min moster men jag skulle bara vilja sova nu. Att jobba på Burger King tar på krafterna i allafall så här i början och jag har sovit nada i natt. klockn 16.00 ska jag träffa min andra moster och käka med hela den familjen, jag kommer vara som ett kolli... känns som värsta bakfyllan. :S

suck suck suck... om en vecka ska jag springa halvmaraton men känner mig inte i form just nu, sliten och stressad.
lärarna på min skola är dåliga på att lägga upp info på fronter om vad som händer i plugget, men nu har jag iallafall försökt att göra rätt uppgifter. suck... men men jag lever och imorrn e en ny dag o då ska jag vara pigg! och glad :D funderar på att sova hoss mormor för att kunna träna på bosön, hon bor nämligen på lidingö.

haha jag låter väll jätte rutten nu men så farligt e det inte jag tar skiten mer
 dro och man kan ju inte alltid leva på rosa små måln. :P 

ska till Rinkeby imorrn och se boxning! F.n va kul :D synd att inte åtvids folket e där :(


Kommentarer
Postat av: Hamp

Stackare

2009-02-28 @ 10:54:27
Postat av: Anonym

Yoie!

Det låter slitsamt att vara så långt från lilla Åtvid ;)

Det har blivit 3 löppass den här veckan och två spinningpass, inte illa va :)

Kram Christy

2009-02-28 @ 14:54:58
Postat av: Stoneriver

Jobba OCH Träna är inte alltid så lätt att kombinera! Det kommer Yoie tyvärr att få lära sig. Om hon inte blir pro inom något gebit...;-)

So is das leben som tyskarna säger....

Keep on running und so weiter....

2009-02-28 @ 21:30:33
Postat av: yoie

jo visst e det slitsamt men väldigt inspererande och kul.

men det e inte synd om mig jag klarar mig fint :)vi får väll se hur länge jag pallar hehe :P

2009-02-28 @ 22:24:18
Postat av: Stoneriver

Har du rätt inställning klarar du det hur j-la bra som helst! Det mesta sitter i psyket och hur mycket man pallar att satsa. Dvs. Hur mycket av s.k normalt liv man är beredd att ge upp...(eller åtminstone att förminska...)

2009-03-01 @ 00:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0