don´t drinck that wine

Hmmm... det var fest igår o jag var taggad :) Var med Amanda och hennes klass som var mycket trevliga och sköna. Hade ingen dricka men det löste sig, räkkte med två glas vin för mig sen var jag full som få... jag är tydligen mycket mycket lätt påverkad. Men detta var droppen... kan man bli riktigt full på två glas vin??? :S Yoie kan..

Sen var frågan om jag... liten som en 12åring skulle komma in på platina (23års gräns)... eee chansen kändes minimal men med god planering och med ett gäng gott över 23 så skratta bara vakten och släppte in mig med ett stort leende :) GUTT!
Stor lokal med mycket folk, okej det blev lite segt när låt efter låt lät lika dant men det är väll så det är på krogen i stora stan nära stockholm... synd jag gillar när gammla godingar spelas o everybody gets wild :P hehe

Saknar Molle som bara dän... suck... men annars storm trivs jag här. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0