Boxning

har nyss vart o tränat på Bosön med Narva box. Vi var bara två eftersom de andra har match i helgen i Rinkeby! shit för ett år sen slog jag ner en tjej där blodig, vill jävligt gärna göra om det! :) men men... ska dit på söndag o spana in finalerna iallafall. synd att inte Åtvids BK ska dit skulle vara kul som fan!

Det blev spänstträning samt explosiv träning med utfallsteg, knäböj, frivändningar, kast med medicinboll och 4x600m samt lite stenhård säck, Alltså ett bra pass och e ganska mör nu i musklerna. känner mig inte riktigt återhämtad efter öpppetspår.
Dessutom har jag jobbar på B-King och det går bra jag kan alla burgare utantill nu :) Fett stressigt allt ska gå i 120! inget slapp jobb.

ska bara dra täcket över huvet nu o sova djupt aaahh e såååå trött i kropp o huve. Ska bli skönt med helg, kan man ta det lungt, se film, äta gott och ringa vännerna.

Jala bai alla homies ;)

Kommentarer
Postat av: Stoneriver

Ingen träning i helgen..????

2009-02-27 @ 21:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0