planering

dagarna är korta nu så man får suga in det lilla sol ljus som visar sig några timmar mellan 9.30-15.15 och mindre kommer det att bli.
Var uppe tidigt med molle, hade fixat så att jenny jobbade förmiddags passet så att jag kunde dra ut o springa. 2h med bushunden och sen ett långpass i skogen själv. Sprang direkt till gymmet kl 11.00 var jag där och bytte av med jenny. Jobbade till 13 med att torka alla golv i hela gymmet samt våt torka och damma maskinerna, fick två timmars lunch som jag spenderade med molle 80min och så en lunch som jag... ehh ja jag tryckte verkligen i mig den för att hinna, bestående av ris, hjort, sås och wok och 5 pepparkakor o russin, mumms russin :P
kom 2min försent till fabriken damsög de ställena på gymmet där inte moppen kommer åt. städade allt möjligt till klockan 18 för då höll jag i ett easy line pass som jag oxå del tog i. Och jag var speedad till max o då kan det bli farligt att träna med yoie, mina deltagare gick dock ut dy blöta från 30min passet men med ett leende på läpparna :) hehe 30min e inte att leka med det heller :P
direkt efter körde jag ett till easy line pass.
städade easy line rummet och klockan blev 20.10 och jag cyklade hem.
innanför dörren får jag Molle i min famn, morsan e på tant middag och farsan skiter i min hund totalt o jag har glömmt säga att någon måste gå en sväng eftersom jag jobbar mellan 15-20.30 (tog dock förgivet att någon borde fattat det). så molle ville UT! Drog på mig reflex västen och sprang 7-8km med Molle, inte så snabbt eftersom jag lät honom stanna så mycket han ville. kom hem ca 21.10 och drog i mig en dubbelmacka, mjölk, russin, nötter, frukt o annat gott. la mig 22.00 för att upp o jobba 05.30 nästa dag.
Det e inte lätt att träna och jobba heltid, fattar inte hur de med små barn, hus, djur och heltids jobb hinner med att träna på elit nivå... vissa kan planera.


Kommentarer
Postat av: Clark Kent

Haha, bra dag Yoie! Skönt att Molle håller koll på dig så att du inte slarvar med träningen. Well, heltidsjobb, två barn som ska underhållas och många mil som ska plogas varje vecka är en svår nöt att få ihop. Men det går bara man tok-planerar. Och då menar jag verkligen TOK-PLANERAR! :)



Tag hand om dig.

Vi hörs!



/Patrik

2009-12-15 @ 07:19:20
URL: http://patrik.familyengstrom.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0