hola


Åtvid ligger under snö

Yo alla kalla löpare, soffpotatisar och allmänt motionärer! Idag slutar vi inte titta upp för denna dag lyser solen inte länge därför ska jag skriva en liten låt till denna dag, Denna dag var det!

Det innebär att snart e det kalas, pynt, hjälpa gamlingar över vägen och galna labbar på gymmet ;) 
Härligt att sätta på högsta volymen o bara dansa runt för sig själv så att hela kroppen ler.
Näh snart får det bli konsert, det var länge sen. Snart e det fest o ja lovar att go wild! YHE!

Tränar som en dåre just nu så stör mig inte e ni snälla. Mycket pullsande i snön. När man sitter still mer än 60min kliar det i benen och man blir lätt bortskämmd med all träning.

Håller på att göra en spinning skiva och blir lite galen av alla upphajpade låtar, det e lite som att sitta upp för länge o det vänder till att man inte längre vill stänga av o lägga sig utan man flummar bara runt o garvar åt allt o inget. 




Kram till er o ät inte julskinkan i år, jag ska ladda med risgrynsgröt, det e som svensk oghali.
kusssarna

Kommentarer
Postat av: Stoneriver

God jul på dig storlöparinnan! Tyvärr så är jag inte nån militant vegan utan en vanlig löparsvensson, så jag ska njuta av både snaps,öl o julskinka. Hoppas du inte blir allt för arg på mig! Ha en härlig jul! Hoppas vi syns på nån träning framöver! Du behövs verkligen som en frisk o fartfylld fläkt i träningsgruppen! PS. Jag köpte EKOLOGISK mjölk idag. Och RÄTTVISEMÄRKT kaffe....;-)

2009-12-23 @ 22:05:19
Postat av: Stoneriver

God fortsättning på dig! Hoppas du är hel o relativt frisk.....:-)

2009-12-26 @ 21:43:10
Postat av: Stoneriver

Gott nytt år snart! Dåligt med uppdateringar här tycker jag! Lär av slipsens blogg...;-) Men du tränar väl så mycket så du inte har tid....?

2009-12-30 @ 21:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0