: Dec. 8, 2009

regn men go dag det blev igår med massa träning och första boxningen på 3mån...:) ah så gött det är!
ut med molle långt i mörkret.
Sprang distans på förmiddagen, det gick kanon och jag känner att jag börjar sakta men säkert kunna öka, träffa Lina som hängde med mig och molle för att hämtade ut 1000kr eftersom vi lämnade Doris prylar och jag städade hennes rum. I lördags var det begravning, något som blev en sorglig dag i det tunga höst regnet. Tur att man har sånna under bara släktingar att dela sin glädje och sorg med! <3

Fort.. mån... Drog ner till gymmet o fotade lite på Annas knän när hon cyklade. Sedan blev det fort iväg till Boxnings lokalen där det var fullt med folk och kul var det :) som vanligt! Tobbe är bästa tränaren och jag gillar stämningen i lokalen, alla lyder vad det än handlar om hehe!
Ett tungt, roligt och slitigt pass där vi drog säckar och hoppade så att benen skakade. Fort tillbaka till Fabriken där jag skulle jobba sista timmarna, Christy som skulle hålla 60min spinningen kunde inte komma så jag fick en glad överaskning att få hålla i passet. Letade upp en gammal skiva och körde så att svetten lackade. Släckte och cyklade hem till molle som vantade på en kiss promenad. Såg på Che filmen och somnade kl 22.00 utan problem.

Fick en tanke i dag, varför finns socker? Det e super dåligt för ekosystemet och tillverkningen släpper ut mängder av koldioxid mm, så sluta köp socker och använd honung om du blir söt sugen.
Vi måste också ändra de "små" sakerna för att minska utsläppen.
genomsnitt amerikanaren äter 20kg!!! socker!! om året!! galet mycket!

Kommentarer
Postat av: Stoneriver

Socker är ju GOTT! Har brunt (rörsocker ) i espresson. Är jag godkänd som miljöaktivist då....??

2009-12-08 @ 22:09:38
Postat av: yoie

haha knappast :P men jag bara överdriver, läsk o små godis går dock bort hehe

2009-12-09 @ 08:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0