det är en lögn



Låt mig glida in så här.
Finns inget, allt är fejk, och inser vi vårt egna spel blir vi förvirrade och osäkra på omgivningen,
koder, falska hopp och egot är vad vi växer upp i.
Så många tankar det finns överallt, och så mycket som aldrig får komma fram och så mycket falskhet som övervinner. Ja vet att det kan göra ont i detta svarta hål. Det är en lögn. ungdomar mår inte bra idag. tänk med hjärtat 2010.

Ja säger som Ken...
Jag gråter för dig för mig för allt vi sa va vårt, Jag gråter för dig för mig för att inget är självklart och mycket svårt, Jag gråter över det fina de enkla o allt som va rent, Jag gråter för nu är allt skitigt och kanske också försent.
Så jag glider in så här som jag är.
shoohoo.

köpenhamn på måndag?



Kommentarer
Postat av: Stoneriver

Och vad händer i köpenhamn som inte händer här? (Förutom god öl vid alla tidpunkter på dygnet...;-)

2009-12-06 @ 21:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0