MJÖLKSYRA, SVETTET SPRUTAR och SNART TAPPAR JAG ANDAN

sitter på fabriken som vanligt... Började dagen med 60min spinning, slängde ihop lite musik i går kväll o tänkte jag kör ett lätt pass det var ju nästan ett halvår sen sisst o jag ska ju tävla på söndag.
Men vem blir inte fett pepp när man ser alla förväntasfulla och samanbitna blickar på deltagarna. Detta kunde bara gå en väg och det var den tuffa! Alltid kul när man får utsätta folk för utmaningar, o Yoies pass blir alltid en utmaning ;)
Svettet skvätter och rinner på hela kroppen, alla grimaserar och flåsar, Härligt! Efteråt är alla super tacksamma och går hem och njuter hela lördagen! Det bjuder jag på :)

Ska det va så ska det va tufft så inåta helsike, ingen mes gympa här nehehe. ALLA ska gå hem o tänka "fasiken va jag kommer bli starkare". Själv har jag annars jätte svårt för pass på gym... tycker aldrig att det finns något tillräckligt hårt pass där mjölkyran sprutar ur öronen. Var finns alla pass för oss som antar utmaningar?
Tack vet ja boxnings träningarna md Tobbe :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0