löpar dag

shit vilken löpar dag.
Strålande sol, dock inte för varmt och det absolut viktigaste Vind STILLA! 8) Sprang sprang 25km på 15km/h fart o svalkade mig i vattnet. kände mig förvånans värt lätt för att ha super träningvärk i röv.
Just nu är jag så trött i nacken att jag inte orkar hålla huvudet uppe... (efter boxnings träning) Men GUD vad gött det är att Boxningen äntligen har startat igen efter ett allt för långt uppehåll. Nu blire STYRKA för hela bunten + massa intervall bla med holgersson i norrköping o massa långa härliga höst pass!

Jala bai Yoie


Kommentarer
Postat av: Stoneriver

Du är mer än välkommen på passen i Norrkööööping. Din inställning o hårdhet behövs. Gillar den skarpt. Får se om man orkar hänga med, åtminstone ett halvt pass!

2009-08-20 @ 22:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0