viljor

fan jag vill ju tävla men alltid ska det vara något som kommer mellan... O allt tjat om tävlingar, jag har ju aldrig tävlat så här mycket. Shit jag kanske inte är någon löpare, jag e för rastlös och skit dålig på att planera. Men... det är ju så underbart, men i vissa fall är det mer en lasst än något nyttigt att vara ett träningsfreak. Vem fan tränar för det är nyttigt, skit samma huvesaken är att man får sin dos om dagen så at kroppen får lufta av sig och känna sig fri. Så jävla mycket energi jag har.
Gick omkring i sthlm med en 20kg väska på ryggen hela dagen efter att jag varit hos fotografen, jag viste inte vart jag skulle ta vägen men som tur är har man släkt i sthlm som man ringer och får slagga hos. Har blivit fattig och splittrad vet inte vart jag ska bo, vad jag ska göra och vad jag ska träna.

51dagar kvar till studenten...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0