20+ och vänner!

såååå nice dag det var igår! :) tackar alla mina underbara v'änner och det super varma vädret som gjorde att vi kunde lira fotboll och basket hela eftermiddan och käka glass på det klassiska stallkiosken. Så klart blir man också på sjukt bra humör och pigg i hela kroppen när man får träffa folk som Prinsessan, Norda, Janni, Paris Hilten (blatten ;)), Filip och Adam. Min järn brist försvann igår och jag var flumm och pigg.
Sommaren närmar sig med storm steg och jag njuter av varje sekund!
Det enda som stör mig nu är att jag inte kan träna, fast lite skrot lyfting och skenande med polarena går ju inte att undvika.
Märktes att många Åtvidabergare var sugna på att vara ute hela dagen i går. När jag, Lisa, Jess, Tobbe, Kasper och Danne gassa omkring i Åtvid senare så var det ovanligt mycket ungar och raggers ute och kolla läget haha :P Alla var dock sega så det slutade med att vi satt hemma hoss lisa och spelade bubblan hehe :P
Idag ser jag framemot att dra upp till Lisa och festa med Bell, Magnus, Lina, Jess och Elin och jag hoppas värkligen att jag får träffa Sandqvist senare :D det skulle vara prickarna över Ö! ;) 
Och Dessutom kom PH Kullgren förbi med hans söta tjej och Disa när vi kubbade, Gutt att se honom!

Yes många bra människor finns det, Hoppas jag träffar er i kväll också, för då ere fest på GRUVAN så klart !! HAHAHAHA :D


Jala Bai 


Kommentarer
Postat av: mathilda

vill också ha varma grader! här i dem norra delarna av vårt avlånga land är det bara snö, snö och åter igen snö... enligt mig är det då mycket skönare att springa på bar asfalt, och inte behöva dra på sig vantar, mössa och noppriga underställ. fast det är ju faktiskt värt det! :D fortsätt vara så bra som du är.

2009-04-13 @ 23:15:13
URL: http://mathildiss.blogg.se/
Postat av: yoie

mathilda.

Snö är bland det värsta jag vet nu. Kommer att undvika vintern så mycket som möjligt i fortsättningen. Om det ska va så ska det vara kallt, massa snö och solsken och många branta backar, samt många glada polare som man kan myla och snacka skit med.

Ha det så bra i norr ;)

2009-04-14 @ 07:50:50
URL: http://yoieblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0