torsdag

sov grymmt dåligt på elevhemmet som vanligt. Var sjukt trött men fick inte sova... hade kramp i quadrceps hela natten dessutom.
Det blev en seg dag hos fotografen också eftersom hands dator var körd så vi kunde inte göra mycket. Har nyss varit och boxats med diplomboxarna. Santi hade några bra boxare i 50kg som skulle gå över till elitgruppen som jag fick köra mot. Det var skit bra, killarna är snabba och konditionsstarka så det blev ett högt tempo, jag fick dessutom köra dubbelmatcher :D!
 Känner mig kluven eftersom många hört av sig och trott att jag ska springa TSM i helgen... blir faktiskt sugen på att skena ändå..

Jag ska fan SOVA i natt!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0