kära Åtvid

Det har varit två as guttiga veckor i Åtvid! Finaste väder många goa vänner och mycket skog :)
Det känns nästan segt att åka tillbaks te sthlm nu, eller jo det ska bli skit kul att komma dit också. Men när det är så supper gutt väder vill man inte vara i en stad och jobba, men jag har en god känsla av att det kommer bli en hel del konserter och häng i stan.

I lördags ver det röj på med polarna, Lisa målade röda kinder med fräknar på mig och tack vare dä så kom jag gratis in på gruvan... jävligt värt! :), dock vare de ju ingen höjdare där förutom att det  var mer folk eftersom det var påskdagen. Det var endå skit kul att träffa alla möjliga vänner och bekanta.

känner mig piggare och har lyckats träna massa på gymmet, Det känns skit bra att få muskler och nätet på magen är äntligen tillbaka :) så nu ska jag PRESSA!!! o käka kött!
 

Kommentarer
Postat av: Stoneriver

Styrketräning alltid bra. Men tänk på att köra övningar nyttiga för en löpare. (F-n vad tråkig jag är med alla goda råd....)

MEN: Ät köttt!!!

2009-04-13 @ 21:22:45
Postat av: yoie

hehe, Goda råd gillar vi :)

Jag är lite av en konstnär när jag tränar på gym och kan göra ganska sjuka övningar... och jag anser att de är väldigt bra för löpare som jag :P

2009-04-14 @ 07:45:07
URL: http://yoieblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0