HB

var o kolla HB (blodet)... det hade inte ökat så mycket så nu ska jag ta dubbeldos och så har jag fått en remiss så jag kan få dropp med järn och det ska göra att man fyller på mycket snabbare.
Inte bara jag som har järnbrist har jag märkt, så det känns bra på någe vis för då vet jag att jag kommer vara pigg snart igen, segt som f.n att vara seg jämnt hehe... Jag skojar inte när jag säger att jag bär Magnus samuelsson på ryggen varje gång jag springer.
Så lågt blodvärde som jag har känns som man bara villa falla ihop och somna mitt på ljusa dagen... mycket mycket mycket jobbigt, känns som man har feber fast man mår inte illa.  
Har dargit ner massa på träningen, käkar KÖTT och järntabletter men nu har jag en dipp igen... seeegt... Dessutom har jag massa plugg som jag heller inte orkar göra så jag bara skuter upp det.
Dags att vakna ur vinterdvalan tycker jag!

JALA BAI ni ser mig snart skutta omkring som en dåre i skogen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0