dagen efter

vaderna tog lite stryk efter måndagens häftiga pass så där 17 dagar sen man sprang längre än 5km. Kunde ialla fall dra ut o spela fotboll med Lina och Lisa utan att ha allt för ont. Fotboll är sååå kul och jag hoppas att det bli match snart på edberga på 5manna planen!
Känslan kom väl efter hand och 50nickar på huvudet var inga problem men feg har man blivit som f.n... och skottet behövs slås igång, dock så satt vänstern inte helt fel ändå...

Drog ut o sprang 50min till gymmet där jag körde funktionell styrka med glada och härliga Anna! :) Riktigt kul pass:D
Gym träning är riktigt nice har jag äntligt lärt mig och jag ska fortsätta träna där o bli riktigt stark och stabil. HAHA :P Yoie yoie...

Amanda och Magnus i en explosion

Kommentarer
Postat av: Bobbo Krull

<3

2009-04-16 @ 20:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0