BARCELONA FCB

BARCELONA och Chelsea vidare i champions league
ikvälll är det villarreal vs Arsenal och FC Porto vs Manchester United klockan 20.45
BARCA är så njutbar fotboll bara kan bli.  

föresten jag är död i mina ben. Tobbe körde skiten ur oss på träningen så alla var helt sladdriga i benen efteråt, och jag som redan hade träningsvärk... haha underbart :P


Patrik kluivert den bästa spelaren och min stora idol (dock var det länge (2003) sen han spelade i barca men tack vare honom har jag och kommer alltid älska barcelona!)

Kommentarer
Postat av: mullvaden

tjena, har du tips på bra tävlings löparskor och vad springer du med för skor? :D

2009-04-16 @ 01:00:53
Postat av: Yoie

mullvaden.

Jag gillar Adidas, Nikes och pumas samt sauconys dojjor.

´saucony och Nike har bra lätta skor och i mindre storlekar. Saucony har också bra terräng skor. Adidas har större storlekar men bra sko kvaliteé, mest anpassad för asfaltsvägar och puma har bra skor främst för långdistans löpare.

Det bästa är att gå till en bra löparsko butik ex runnersstore, löparlabbet eller i linköping finns ett skit schysst ställe dit jag går mest som heter löparortopeden.

Lycka till!

2009-04-16 @ 07:30:48
Postat av: Clark Kent

Du! Jag har sett mr. Kluivert live på Nou Camp i Barcelona. Han nätade i första anfallet!

2009-04-16 @ 10:21:18
URL: http://partik.familyengstrom.com
Postat av: yoie

NäÄÄ är det sant!!! HALLELULIA!

2009-04-16 @ 19:48:19
URL: http://yoieblogg.se
Postat av: Clark Kent

Han har snott mitt namn. Och dessutom stavat det fel. Fast spela fotboll kan/kunde han.

2009-04-17 @ 14:01:46
URL: http://partik.familyengstrom.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0