banan gassar

efter snabba 5km på kuberat elljusspår i värmen med kortbyxor och kortärmad tröja drog jag ner till banan och kände lite på det "höga" steget. Med svettig panna njöt jag av vårsolen som gassade som attan idag. Det är den bästa känslan i världen. Att träna när våren kommer innan det blir för varm, när gatorna har sopats och man ser folk på gatorna. Har gått i kortbyxor och t-hirt hela dagen, förutom i morse då hade jag jacka men efter 3-4h blev det riktigt varmt i skogen där jag gick...
Ska till bell snart men först ska vi grilla här hemma! shit vilken dag :D

Kommentarer
Postat av: Christy

Tack för tipset till statsloppet!

Kram

2009-04-05 @ 20:22:26
Postat av: mathilda

Du är ju grym! :D Undrar bara vad ditt personbästa på milen är? och hur bra och hur mkt du tränade när du var lite yngre, ungefär fjorton som jag.

2009-04-07 @ 14:07:22
Postat av: yoie

Mathilda.

jag har inte sprungit 10 000m så mycket men sist jag gjorde det så blev det överaskande 35min :) väldigt nöjd. Detta var i kuperad terräng dessutom. När jag var fjorton var det bara FOTBOLL i mitt huvud, jag dyrkade sporten och tränade varje dag. Jag har alltid tränat mycket (kanske lite för mycket). Har testat massa olika sporter och tror att variation är nyckeln till inspiration.

När man är fjorton är det viktigast att ha skit kul på träningarna och det hade och har jag fortfarande. Träning är en livsstil :)

Lycka till!

2009-04-08 @ 09:45:23
URL: http://yoieblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0