SHobre

Sho! första gånger jag skriver blogg så jag punkterar bara lite här om den senast veckan... dock har det hänt sjukt mycket o det gillar jag men det får vi ta någon anna gång!

Blev sjuk efter Finnkampen... fan det ledde till att jag missar SM i halvmarathon i lördags...

I fyra dagar har jag fan inte gjort ett skit, joo jag har planerat en resa till Kenya i mellan dagarna :) fett kul.
Tillbaka till Iten och träna på 2500m höjd på Lornah kiplagats tränings camp. det  var ett år sen jag var där så jag har saknat Kenya massor.

Lisa Blomme ska dit samtidigt så det ska bli skit kul att träffa henne igen hon är verkligen skit snäll och inte så nördig som alla andra långdistans löpare hehe..!:P

I Veckan ska jag ha APU i två veckor men ja har inte hunnit hitta något så jag får vara hoss morsan på gymmet. Vi har fett slappt schema, går i skolan bara på torsdagar och fredagar sen är jag typ ledig :) YEEE :D

Jävla LG satte IG på mig i pedagogisk ledarskap fast jag fick MVG på provet och är fett intresserad av att leda grupper och är desutom personlig tränare på hälsofabriken (vårt Gym). TRÖTT......

Nu orkar jag inte bry mig... det får gå som det går och just nu är det bara träning som gäller.
Jag har varit totalt förlamad hela veckan efter Tobbes MÖRDAR pass i måndags.... shit det märks att man inte har boxats i sommar (saknat som fan)!

Det var ruskigt skabbigt i min lägenhet när jag kom dit, den har stått tomm hela sommaren och dammlager efter dammlager växer (jag har dock inte orkar städa ännu :S)....

Löparsäsången är ju över snart ska bara springa Lidingöloppet 27sep och sen får det bli boxning hela hösten/vintern det ser jag fram emot... är så trött på personer som bara rycker i en, ta det lung för fan jag vill leva och vem vet vad jag vill göra om några månader?

föresten känns det som skolan pågått i flera veckor nu fast jag har väll bara varit där 3-4 dagar max... suck... längtar grymmt mycket efter studenten. då ska jag DRA! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0