tränar lite...

Har inte sett skolan på över två veckor nu... vi har APU och det är skönt är på fabriken och jobbar då.
har kört hårt med träningen denna vecka o förra, snart är det lidingöloppet 27sep.

mån. distans 3h efm boxning
tis. Inrevaller, styrka armar
ons, distans lugnt, boxning, styrka ben
torsdag. back intervaller (jobbigt) men kul, styrka bål armar
fre. crosstrainen
lö. Hel dag på convent i sthlm, mycket spinning och provade kettlebell som var skit kul!! något jag måste fortsätta med
sö. VILA för fan!! hehe var dock ute o gick 1,5mil med lukke kl 7-9 på kvällen eftersom han skulle träna inför jägarmarchen (han hade dock 40kg på ryggen). det var stjärnklart och kallt. fick ha pannlampa för att inte halka i koskiten.

Denna vecka är ganska lik den förra. sedan blir det UPPLADDNING till lidingöloppet´!!
Tur att jag har APU så jag hinner sova ut... även om molle gärna vill gå ut på morgonen, (molle är min hund, en nova schotia duck tolling retriver)

fick hem sjukt mycket kött och svamp av en tant, helt gratis!!!, så nu är jag tvungen att äta hjortstek med kantarellsås på min födelsedag... suck... haha men vad ska jag göra :P

Det kommer kännas konstigt att gå till plugget igen, saknar lägenheten och Berga haha :P

Nu ska jag iväg och slåss... föresten så var hässleby sjukt bra de sponsrar som fan och ger mig 22000 varge år plus lite extra :D YEEE det gillar vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0