... min dag i dag

Träffade mitt projekt offer idag... Christy!
Hon var grymmt spännd och uppspelt inför mötet och jag känner mig lite som en boss :) hehe
Vi körde fartlek 30x30 5ggr och 30x20 5ggroch 30x10 5ggr. Och Christy kämpade som bara dän Skit bra jobbat till henne.
Hon har anmäl sig till Göteborgsvarvet och kommer klara det som igneting med min hjälp hehe!
Hon ser redan fram till nästa träning så detta kommer gå skit bra!

Själv var jag tvungen att jobba på fabriken redan kl 7:00 i morse för syrran var sjuk och ingen annan orkade... inte jag heller dock men när sedan morsan säger att jag har APU och måste jobba så får man ställa upp. 

Ska ut o vandra med molle nu, rnger nog lisa o frågar om hon vill hajka på. 

Såg en hel artikel om mig i Runners idag med flera bilder och massa skit snack om mig... haha
Tuffa intervall pass i backe idag. 

Jag är stark som fan! hoppas det håller i sig till lidingöloppet.

Tobbe knäkte oss igår på träningen med mycket armar... då kände jag mig ganska svag, vill bli star nu!!! fast man märker att man är hur uthållig som hälst nu jag orkar nästan hålla på hur länge som hälst, det är sjukt...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0