FEST

Sitter på Gymmet nu och har hållt spinningpass för fyra tappra cyklister. Svettigt värre 60min hårt jobb med Yoies hemma sydda spinningpass.

Igår var det så fint väder och jag o molle gick hela förmiddagen i skogen, och vi hade tur för korna var inte i hagen idag, tog bilder på min fina hund, lägger upp dem när jag kommer hem. 

Jag, Rille (militärarn), Lukke, Elin och Emma läkar undersöktes idag så nu är jag FIT TO BOX! det tog 3h hela J...la kvällen. O sen när jag skulle gå o läsa en sjuk bok så har jag fått ett meddelande från jessika och madde där de står att de vill festa med mig o sen när jag skriver att jag ska sova och upp tidigt o jobba så ringer dom o e hur PÅ som hällst och fan va det var surt... FEST snrt då.

Idag kommer släkt och vänner till mig för jag fyller 18 på fredag med då e jag inte hemma, så jag ska köra ett boxnings pass med dem MOHAHAHA det ska bli så kul, jag ska få dem att vilja att de inte föddes MOHAHA! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0