18 år

Är helt sänkt, Amanda drog med mig till Hanna och Linn i sthlm och söp ner mig... på min 18år dag... haha jag viste ingenting. fick ögon bindel efetr vi hade varit på en mysig libanesisk resturang med morsans släkt och åkte ut till Linus (hannas brorsas lägenhet) hehe :P

Skönt att ha fyllt 18 det första jag gjorde var att köpa en snusdosa (bara för att veta att jag kan) hehe lite nöttit... sedan följde Lina med mig till Max för att beställa en tatuerings tid, (bara för att jävlas med morsan) ne rå det kommer nog bli skit snyggt, ni får se vad det blir har inte tid förän i början av nov... Men tatueraren verkade skit schysst (reggae)

Nästa helg e det FEST med alla polarna hemma hos mig i Berga, o alla verkar sjukt laddade :) Jag känner just nu att jag inte ens vill tänka på det, men det resig.

igår sprang jag Lidingöloppet och kom trea på tiden 2h. kysste mållinjen efteråt det kändes bra...
Nu har jag ont i benen och i magen och i huvudet... jobbigt, men loppet var lätt, passade mig perfekt och jag var som tarzan i djungeln :P

AAA nu vill jag hem, men måste vänta till amanda har sprungit sin mil på lidingö tjejlopp... tråkigt!!!!
längtar efter att boxas såg på en plansch på stan att MMA ska starta i Linköping!! lätt att jag ska börja... GRYMMT!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0